donderdag 23 november 2017

Wanaka lavender

Nooit meer naar huis!
oke, grapje natuurlijk
maar wat is het hier geweldig!

Ik ben ondertussen ruim een week in Wanaka
Ik verblijf een kleine maand bij mijn oom en tante (vaders kant)
Ze hebben een groot stuk land met een prachtig huis in Wanaka
Op dit land zijn mijn twee neven de 
Wanaka Lavender farm begonnen.


Ik werk en verblijf hier volgens het WWOOF principe:
Willing Workers On Organic Farms
Ik werk gemiddeld 3 a 4 uur per dag in ruil voor kost en inwoning.

Wat voor werk ik dan doe?
- lavendel zakjes vullen
- zakjes dichtnaaien
- zeep maken
- thee maken
- zeep, thee en andere producten inpakken
- klusjes in en rond de tearoom en shop

Ofwel, ik ben hier helemaal in mijn element!






De lavenderfarm is echt een geweldig plek!
Super mooi om te zien hoe mijn familie met hard werken
zo een mooi bedrijf hebben ontwikkeld!
Op het moment staat de lavendel nog niet in bloei.
Er komen nu al zoveel toeristen de farm bezoeken
en de producten vliegen de winkel uit!
Laat staan hoe druk ze het krijgen als de lavendel velden straks in bloei staan!


Op de farm met neven Stef en Tim 



Ik ben mijn familie erg dankbaar voor de ervaring die ik hier mag opdoen!
Naast mee draaien in het gezinsleven en het werkleven op de farm
geniet ik ook enorm van Wanaka
Wat is Wanaka mooi!!!

Na een pa uurtjes werken ga ik er heerlijk op uit!
Naar Lake wanaka
Wandelen
fietsen

Of ik ben in of rondom het huis om te lezen of knutselen.
Ja ik ben weer aan het haken, naaien en freubelen.

Meer foto's van Wanaka en de omgeving in een latere blog!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com