woensdag 8 november 2017

Family time in Nelson

Dinsdag 7 november ging mijn hop on hop off bus weer verder.
Volgende locatie Nelson.
De bus gaat door Nelson en geeft je de mogelijkheid om in Nelson op en af te hoppen maar blijft zelf niet in Nelson.
Het grootste gedeelte van de groep stopte daarom niet in Nelson.

Waarom ik wel in Nelson uit "hopte" 
Omdat ik op bezoek ging bij mijn nicht Jettie en haar man en 6 maande oude dochter.

De familie emigreerde naar Nieuw Zeeland toen ik 5 was.  
Dus eigenlijk had ik ze nooit echt ontmoet. 
Het was erg leuk ze te ontmoeten. 
Jettie en dochter haalde me bij de bus op en hebben mij met open armen ontvangen! 
Ik mocht blijven slapen en kreeg daarmee meteen een inkijkje in het Nieuw Zeelandse leven.
De volgende dag zijn we samen op pad gegaan.
Ik kreeg een aantal prachtige plekjes van Nieuw Zeeland te zien.
Naast Nelson zelf bezochten we Mapua en Rabbit island.

's nachts had het flink gestormt en geregend.  In de ochtend was het nog best fris maar later op de dag werd het steeds zonniger en warmer. 
We maakte een lekkere wandeling zodat er in de wagen een middag dutje gedaan kon worden.  
En we genoten van het strand. 
Wat is Nieuw Zeeland toch mooi!


Leuk dat ze me dit stukje NZ lieten zien. 
Het verblijf bij hun thuis was ook erg fijn! 
Jettie is erg creatief. 
Ik had onderweg een kleine octopus gehaakt als cadeautje. 
Jettie wilde graag leren hoe dat moet. 
Dus we hebben gezellig samen gehaakt. 


Ik ben erg dankbaar voor deze bijzondere dagen met familie!

1 opmerking:

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com