zondag 5 november 2017

Bus naar picton

Vandaag was de eerste dag dat ik de bus nam van de hop on hop off bus die ik geboekt heb.
Ik moest om 7.15 op de verzamelplek zijn,
Dit was een half uur,  zwaar beladen, lopen vanaf mijn hostel

Het was een 8,5 uur busreis naar picton. 
Het voelde aan als 3
Wauw 
Ik vond het zelfs bijna jammer dat we er al waren. 
Het uitzicht onderweg is zo geweldig! 


Je rijd echt van de ene wow in de andere! 
De bus stopt regelmatig. 
Bij een koffie tentje,
Bij een grote waterval 
Bij een lunch tentje 
Bij een mooi meer, 
Helaas hebben we ook een tijd regen gehad. 
Niets zo veranderlijk als het weer in nz. 

Op de eindbestemming was het weer korte broeken weer. 
De hostel waar ik nu zit ik net een sprookje 
Villa kakelbont. 

De mensen van de bus tour zijn gezellig. 
We zijn als groep het stadje gaan verkennen 
10 minuten wandeling,  stadje gezien. 
Met een aantal samen gekookt 
En in de avond een hike naar de top van een berg gemaakt met prachtig uitzicht. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com