woensdag 6 december 2017

Hoogtepunt uit Wanaka

Letterlijk en figuurlijk een hoogtepunt
Ik beklom namelijk roy's peak.
1578m
Dat deed ik niet zomaar.
Voor de tocht staat gemiddeld 5 tot 6 uur.
Ik deed er inclusief pauzes 6.45 over.
Niet de snelste.
Zeker niet
Ik voelde me af en toe net een slak.
Na twee uur omhoog klimmen, met de top nog ver boven me, vroeg ik mezelf ook echt af. 
Waarom ben ik dit aan het doen.. 

Nou hierom :


Zo een 20 minuten onder de top is een uitzichtpunt. 
Vanaf hier is het uitzicht al geweldig. 
En ik heb getwijfeld om vanaf daar naar beneden te gaan. 
Ik ben blij dat ik toch door ben gegaan naar de top. 
Want wat een mooi uitzicht! 

Ik ben zo trots dat ik het gehaald heb! 
Na deze klim leken andere bergen die ik in Wanaka beklommen heb wel mieren hopen. 

Wat een geweldig uitzicht! 
Wat een prachtig land! 


Aangezien dit blog om hoogtepunten gaat. 
Hier nog een paar mooie foto's van dit prachtige land! 

WAUW 
GENIETEN GENIETEN GENIETEN 

2 opmerkingen:

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com