vrijdag 22 december 2017

Back in Christchurch

20 december 

Het rondje in het zuider eiland is rond.
Ik starte in Christchurch en ik kwam er ook weer terug.

Ik vond Christchurch een geweldige stad en was daarom van plan hier nog eens twee nachten te blijven. 
Maar plannen veranderde. 
Dus had ik slechts een paar uurtjes (en een nacht)  in deze geweldige /creatieve stad. 
Sushi @ the botanic gardens 

Ondanks dat veel mensen Christchurch niks aan vinden blijf ik het geweldig vinden. Het is een creatieve, artistieke stad (door de aardbeving?) 
Ik zag deze keer weer zoveel nieuwe dingen in die paar uurtjes dat ik er was. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com