zondag 1 juni 2014

Vorige maand

Hoera!

1 maand geleden was ik jarig.
hihi, ja 1 mei.

Ondanks ik mij toen had voorgenomen meer foto's te maken bleef het die dag bij 1 foto met mijn telefoon. (heel onduidelijk ook nog eens)


en 1 foto met mijn camera. (kan ook beter).



Ik had in een eerdere blogupdate laten zien dat ik mee had gedaan met een verjaardagsswap.
Ik had laten zien wat ik zelf had gemaakt.
Maar nog niet wat ik had gekregen.


Ik kreeg een leuk pakketje met onder andere een super leuke gehaakte ballon hond.
Ik ben samen met mijn vriend ballonenclown.
Daardoor was dit haaksel een schot in de roos!
Ook kreeg ik erg leuke gehaakte slingers.
Deze staan dus op die ene verjaardagsfotot die zo lekker onduidelijk is. 
hihi

 

2 opmerkingen:

  1. alsnog gefeliciteerd als is het toch echt al wel eventjes geleden! De ballonhond is idd erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook alweer 3 jaar aan het bloggen, gaat snel he! Nog veel plezier ook!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com