zaterdag 10 november 2012

Update

Omdat ik de laatste tijd veel heb gedaan en weinig heb geblogd...
Van alles en nog wat. 

  •  Ik verstuurde mijn Trick and Treat swap
Dit pakketje maakte ik voor de Trick and Treat swap van de Beestenboelgroep op Ravelry


Ik haakte een ingewanden voor in een pot


  • Ik ontving een Trick and Treat swap.
Een onwijs leuk pakketje kreeg ik van Angel van de Beestenboelgroep op Ravelry
Vooral de spookjes (in het donker) zijn erg leuk!




  •   Ik bakte samen met Ingrid een Herfstcake

Herfstbucket list: Bake pies.
Een erg leuk idee voor 5 december: pepernotencake. 

  • Ik ging naar de Kreadoe :D 
Wat heerlijk om rond te struinen langs zoveel creativiteit.


  •  Ik ging op familieweekend.
Jaarlijks gaan we met de familie (ruim 100 man) naar het Vennenbos
Helaas was het slecht weer :(

 
Wat betekende dat we veel binnen activiteiten deden zoals Creabea, haken en natuurlijk Zwemmen. Tussen de buien door deden we een GPS tocht en gingen we midgetgolfen. 


  •  Ik ontving (eigenlijk al een tijdje geleden) de advent swap van Deborah (sadie's world)
Een grote doos met (als het goed is) 24 cadeautjes waarvan ik de eerste op 1 december mag open maken. Om te voorkomen dat ik al aan het openmaken van de cadeautjes zou gaan beginnen heb ik de doos op zolder gezet. Want ik ben nieuwsgierig! 


  • Ben ik ook druk bezig met de advent swap voor Deborah
Wat begon met heel veel brainstormen is nu gekomen tot het naar winkels toe racen en haakuren maken.  

  • En ook niet onbelangrijk... Ik werd voor het eerst Tante :D 
 Ondertussen al drie weken geleden.
En helaas woon ik niet om de hoek waardoor ik mijn neefje niet vaak kan zien.
Maar wat is het toch prachtig om zo een klein mannetje te zien.



5 opmerkingen:

  1. Zo je hebt niet stilgezeten, die ingewanden, te grappig (en een beetje luguber ook). Die spookjes vind ik echt helemaal leuk. En je kleine neefje ook ;-0

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat tante! :-) En veel leuke dingen, inderdaad vooral die ingewanden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de doos kun je wel open maken hoor want alles zit heeeeeel goed ingepakt en het ziet er gezelliger uit, hihihi
    en wat ziet die cake er lkkr uit jummie.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo dat is idd wel even veel te melden zeg! De gehaakte ingewanden zijn super grappig! En de spookjes idd ook.
    Gefeliciteerd dat je tante bent geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een leuke update, enwat veel leuke spulletjes zie ik en een prachtig kindje. Leuk hoor
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com