maandag 12 november 2012

Herfst bucket list deel 2

Dit weekend hebben we hard gewerkt aan de herfst bucket list.
We konden weer veel wegstrepen


  • Picnic
Zaterdag gingen we picknicken al was het er geen geweldig weer voor (zondag was het beter).
Maar het was wel erg leuk.
Met een goed gevulde mand zijn we naar het park vertrokken voor een lunch.
We genoten van de lunch en van de blaadjes die uit de bomen vielen.



  • Have a photoshoot in al leaf pile

Hihi, geweldig om te doen.
Heerlijk met bladeren gooien.
En veel lol ook om de mislukte foto's. 
We zijn nog net niet door de hoop bladeren gaan rollen. 


  • Make leaf art.
In het park namen we een lading blaadjes mee waar we 's avonds creatief mee aan de slag zijn gegaan.
Eerst dacht ik nog.. hmm.. jaaa... blaadjes...
Maar eenmaal bezig kreeg ik er plezier in. 


  • Bake pies
Deze hadden we al van onze lijst afgestreept met het bakken van de pepernoten cake.
Maar de taart die we nu hebben gebakken is wel een echte herfsttaart!



 Ik weet niet of we de rest van de lijst ook nog gaan doen...
Maar voor nu heb ik erg veel plezier gehad met de fall bucket list!
 

1 opmerking:

  1. Mmm jammie wat een prachtige taart en mooi die foto's van jullie in de bladeren, fun!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com