dinsdag 30 oktober 2012

Herfst Bucket list

Op Pinterest vond ik de herfst Bucket list
Samen met Ingrid ben ik die lijst aan het afwerken.
Een aantal punten zijn al afgevinkt.


  • Take a nature walk (bring the camera!)
Dit puntje konden we al snel afvinken. Al eerder was er op mijn blog te zien dat ik de natuur in ben gegaan en mijn fotocamera had meegenomen. Zie Hier en Hier 
  • Make caramel apples
We maakte samen 2 karamel appeltjes volgens Dit recept. Leuk om te doen en erg lekker!
  • Drink fancy coffe drinks
Bleh, wij houden allebei niet van koffie, dus dronken we Herfst thee.
Was erg lekker bij de karamel appeltjes!
  • Make fall coockies
Yummie! Crunchy kaneelkoekjes volgens Dit recept.


Wordt vervolgd!

2 opmerkingen:

  1. Daar zou ik nou zelf nooit opkomen om zelf karamelappeltjes te maken, leuk! En die koekjes zien er ook erg lekker uit. Ben benieuwd wat we nog meer te zien krijgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o ik ben ook erg nieuwsgierig naar die appeltjes! Zelf het lijstje zelf ziet er leuk uit!
    Ik zag trouwens zonet dat ik best wel wat berichtjes van je gemist heb op een of andere manier.... hm. Maar goed. Lekker in de herfst knutsels zo te zien. De eikeltjes met warme muts zijn ook heel leuk zeg!
    Wellicht zie ik je toch nog even de 18de op de feel good market! Zo leuk zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com