zaterdag 11 november 2017

Abel tasman national park

Dit stond hoog op m'n Nieuw Zeeland bucket list!
Kajakken in Abel tasman. 

Eerder deze week waren de weersvoorspellingen slecht.
Ze zeggen wel eens je krijgt wat je verdiend.
Het weer was super! 
Dit maakt het park nog eens 10 keer mooier. 
Die prachtige kleuren. 
Wauw. Dit was echt geweldig.

Ik had wel eens eerder gekajakt maar nooit eerder op open zee. 
 Met de golven was het best zwaar. 
Maar het uitzicht maakt het zo leuk! 

We gingen tussendoor aan land op een eiland en we kajakte langs rotsen met zeeleeuwen. 
Na ongeveer 3 uur kajakken gingen we aan land voor een lekkere lunch 
met carrot cake (luxe voor backers)


Vanaf daar liepen we terug naar het hostel. 
Een route van gemiddeld 2,5 uur.
Ik deed er iets langer over omdat ik geen genoeg kon krijgen van de prachtige uitzichten en af en toe op het strand of op een bankje ging zitten. 
Het weer sloeg in de middag om. Het werd bewolkt maar bleef droog. 
Ik ben zo blij dat het zonnig was met het kajakken want met zon zijn de kleuren echt veel mooier.  Maar zelfs zonder zon was het nationale park prachtig!

2 opmerkingen:

  1. Lins, het is echt zo heerlijk om je te volgen via deze blog! Ik ben super trots op je en blij dat het je allemaal zo goed af gaat! Hoop dat dit berichtje goed aan komt! Liefs Jenna Leigh de Pennalie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com