zondag 13 mei 2018

Family time in Cairns

Tussen 9 en 26 april

Waarom ga je op reis naar Australië? 
Wordt me gevraagd. 
Nieuw Zeeland was de hoofd bestemming. 
Ja als je dan toch helemaal aan de andere kant van de wereld bent,  
Waarom dan niet ook even gedag zeggen bij je familie. 
5,5 maand na de start van mijn reis was het dan zover. 

Familie time 
Tussen 9 en 26 april verbleef ik, met onderbrekingen, bij mijn familie. 
Mijn oom, broertje van mijn vader,  trouwde met een vriendin van mijn moeder.  
Mijn vroegere speelmaatjes werden daarmee neef en nicht.  
Ze vertrokken zo een 20 jaar geleden naar de andere kant van de wereld. 
Het was leuk ze na al die jaren weer te zien! 

Ik werd met open armen verwelkomt en verwend! 
Het werden Hollandse dagen met frikadellen, 
Zelfgebakken appeltaart en zelf gemaakte kroketten. 
Ik maakte met m'n tante een uitstapje naar Kuranda. 
Ik ging op een boottocht naar de Great Barrier Reaf. 
Waar ik ging duiken en snorkelen. 
Wat een ervaring.  
 Dat koraal, 
 Die kleurrijke visjes 
En in zag Nemo :)
Ik ging op stap met wat reis vriendin in Cairns 
@ The place to be Gilligan's 
Het feest was extra leuk en speciaal doordat m'n neef en nicht mee gingen stappen. 

Ik ging nog een dagje uit met mijn tante. 
Dit keer naar Port Douglas. 
Wat aanvoelde als een dagje shoppen met mijn plaatsvervangend moeder. 
Na dit gezellige dagje en nog een gezellige avond in de stad met mijn nicht, 
Nam ik de 10 uur durende nachtbus terug naar Airlie Beach. 
Voor een geweldig tour! 
Meer daarover in mijn volgende blog. 
En na een aantal geweldige dagen nam ik weer  de 10 uur durende bus terug naar Cairns. 

Ik kwam op vrijdagavond terug in de stad.  
Optijd voor nog een gezellig avondje stappen @ Gilligan's 
En omdat dit zo gezellig was, 
besloot ik nog een extra dag in de stad te blijven :)
De tijd tussen het stappen door:
BBQ ontbijt aan de esplanade 
Zwemmen en chillen bij de lagoon... 
#wat een leven 
Op zondag terug naar mijn familie. 
Op de planning een kampeer tripje met mijn nicht, een vriendin van haar en een vriendin van mij. 
Helaas kon dit tripje door omstandigheden niet door gaan. 
Plan B was een drankje doen bij een vriendin,
En een plons in het zwembad nemen daar. 
Vervolgens gingen we door naar Sunday bubbels.  
Hier had ik al veel verhalen over gehoord. 
Het was een leuke manier om een kijkje te nemen in The good ozzie life. 
Omdat m'n nicht niet meer mee kon kamperen mocht ik als plan B haar auto mee nemen voor een kampeer trip. 
Super leuk! 
Super bedankt Jess! 
Ik ging met mijn vriendin Iris het binnenland in. 
We zagen prachtige natuur en watervallen
We kampeerde in the back of the car, 
Half in de open lucht 
Op een camping aan een meer 
#The good life 
En toen was er opeens nog maar 1 dag Family time over. 
Goed besteed met een familie diner
En een uitstapje naar een leuke brewery. 

Lieve familie. 
Super bedankt voor alles! 
Jullie hebben me verwend! 
Ik vond het super jullie beter te leren kennen. 
Bedankt voor de uitstapjes 
En voor alle gezellig avondje waarbij de wijntjes goed smaakte. 

Cairns was geweldig 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com