maandag 26 maart 2018

Brisbane

13 tot en met 17 maart

Brisbane 
De volgende grote stad aan de oostkust. 
Een stad zonder strand maar aan een rivier.
Ook hier was ik nog een paar dagen met Jess. 
We verkende de stad,  
Gingen naar het park, winkelde wat, 
Dronken koffie, wandelde langs de rivier... 
Leuke stad! 
Vooral the Southbank. 
Een prachtig park met een city beach. 
Ik ging op dag tour naar Moreton Island. 
Een prachtig zand eiland. 
Voor de kust een rij schip wrakken, 
Deze zijn vol gegroeid met Prachtig koraal 
En er zwemmen prachtige kleurrijke vissen. 
Zo een plek waarbij je denkt, 
Had ik maar iets als een go pro. 
We begonnen de dag na een (4x4) busrit met sand boarden. 
zandduin sleeën 
Van een reusachtige zandduin. 
Na een lekkere lunch terug op het stand 
maakte we een kajak tochtje in een doorzichtige kajak. 
Je zag de visjes onder je zwemmen. 
En als hoogtepunt van de dag. 
Snorkelen 
tussen de schip wrakken, 
Tussen al deze kleurrijke visjes. 
Wauw. 
Dit was weer een tripje waar ik 100% van heb genoten! 
Alleen al de heen en terug weg (1,5 uur) 
Op de ferry waren relaxed! 
De ferry legt hier aan op het strand. 
Na nog een wandeling langs de rivier
Was het de volgende dag weer tijd om de stad te verlaten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com