maandag 15 januari 2018

East coast trip

11 tot en met 13 januari 

Een Stray tripje lang de oostkust. 
Ook wel genoemd:
De vakantie in de vakantie. 
Deze trip was geweldig! 
In m'n vorige blog was ik nog wat aan het mopperen op Stray. 
Deze trip was zeker een uitzondering. 
De east coast is een extra optie
Niet veel mensen kiezen hiervoor 
Bij mij zit die in mij pas inbegrepen. 

We gingen met een klein busje. 
We startte met 13 mensen.
Bij het laatste hostel waren we nog maar met 9 over. 
We overnachtte in unieke hostels. 
Ver van de bewoonde wereld.
Op het strand! 

Het eerste hostel was geweldig! 
In een baai 
Strand,  zon, (gratis)  kajak, 
Zwemmen in de zee, 
Zonnen op het stand, 
Chillen in de hangmat, 
Douchen in de waterval, 
Samen eten 
En appel crumble. 

Dag twee beklommen we 800 traptreden 
 naar de vuurtoren 
Op het meest oostelijke puntje van NZ. 

Onze volgende locatie. 
Opnieuw een hostel in the middle of nowhere. 
Op het strand. 
Alleen was het helaas gaan regenen.
We hadden het hostel voor ons zelf. 
9 passagiers,  1 busdriver en 3 hostel medewerkers. 
Een hele gezellige groep, 
Allemaal van de zelfde leeftijd 
En aangezien we door de regen en de afgelegen plek toch niet veel anders konden. 
Werd het een erg gezellige avond 
Met hamburgers 
Cheesecake 
En drinking games. 
Hihi 

De laatste dag vertrokken we na een ochtendje chillen op het strand 
Weer terug naar Rotorua. 
En was het tijd om afscheid te nemen 
Gelukkig zie ik een aantal van deze leuke mensen de komende dagen nog terug 

Thanks crazy east coast gang! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com