donderdag 18 januari 2018

Culture night and back to Taupo

16/17 januari Lake Aniwhenua

Dit is de culturele experience 
Stop die Stray aanbied
We overnachtte in een maori dorp. 
Leren over de maori cultuur. 
Speelde maori stick games. 
We leerde de Haka 
De maori war dans 
We aten een 
Maori hangi dinner 
Gekookt in de grond. 

Verhit /gestoomd onder de grond. 
Lekker dat het was! 
Het werd een erg bijzonder en gezellige avond! 
We leerde om te weven met flax 
Een nz native plant. 
We maakte een armband. 
We kregen veel maori verhalen te horen. 
Een erg bijzondere ervaring. 

De volgende dag gingen we naar Taupo. 
Met een tussenstop bij één van de vele Hot Springs in de omgeving. 
Het blijft zo bizar. 
Gewoon een hele rivier met warm water. 

Van 17 tot 19 januari 
Was ik weer in Taupo. 
Ik was hier al eerder geweest en had gelukkig al veel gezien. 
Het weer was namelijk slecht deze dagen. 
Het werden hele relaxte dagen 
Met boekjes lezen 
Bakkie doen 
Sushi eten 
Chillen 
En ik ging baantjes zwemmen in het zwembad. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com