vrijdag 24 april 2015

www.freubelsvanlins.nl

Hoera!
Eindelijk is het zover.
Freubels van Lins is open!


Het is echt al te lang geleden dat ik met het plan kwam. 
Al die tijd ben ik wel steeds met vlagen met de webshop bezig geweest. 
Ik maakte producten, ik maakte foto's.
Maar er zat eigenlijk ook vooral veel tijd in het ontwerpen van de website.
Mijn lieve vriend heeft hier ook heel hard aan gewerkt.
Hij is bij 0 begonnen en heeft heel veel geleerd over websites.
Hoe zorg je er bijvoorbeeld voor dat klanten via een winkelwagentje iets kunnen bestellen.

In de tussentijd kwam mn schoonzusje met het idee:
Ik kan wel producten breien voor jou webshop.
Ja leuk. 
Hoe voller de shop, hoe beter.
Zo gezegd, zo gedaan.
Mn schoonzus heeft flink gebreid.
Mutsen, sjaals, beenwarmers,
Babymutsjes en super schattige babyslofjes.

Zelf heb ik ook niet stil gezeten.
Ik maakte producten die ik al vaker had gemaakt.
Maar ik ontwierp ook nieuwe producten.
Ik wil graag mijn webshop zo origineel mogelijk maken.

Bij de webshop heb ik gekozen voor de insteek: 
dat wat ik heb staat op de webshop.
Zo kan ik er aan werken als ik er tijd  voor heb. 
Als ik op commando creatief moet zijn heb ik er vaak minder zin in. 
Daarom legde ik een grote voorraad aan.
Tuurlijk kunnen mensen wel iets bij me bestellen. 
Zoals bijvoorbeeld naamslingers die ik hier al vaker liet zien.


Ik ben heel blij dat ik het uiteindelijk toch voor elkaar heb gekregen.
Nu is het natuurlijk afwachten of de webshop gaat lopen...
Spannend!

Ik ben erg trots op het eindresultaat!!!

Ik hoop veel te kunnen verkopen zodat ik lekker bezig kan zijn met mijn hobby.

1 opmerking:

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com