vrijdag 11 januari 2013

Iedere week iets

Op verschillende bloggen zie ik bijdrages van wekelijkse terugkerende initiatieven.
Count your blessings; Elke week één pin; etc.
(als iemand leuke toevoegingen weet, laat het me dan weten)

Erg leuk allemaal!
Maar om nu iedere week hieraan mee te doen ga ik (mijzelf kennende) niet volhouden.
En zo kwam ik op het volgende idee:

Ik doe iedere week iets.


Deze week:
Deze week zag ik...

Deze week zag ik meters stof,op tafel, onder het naaimachine en in mijn handen, veranderen in vleugels.
Op de foto staat de teller op 65 van de 80.



Deze week zag ik een WeightWatchers Appelcake.
Omdat ik aan het lijnen ben maar toch ook zin heb in iets lekkers voor het weekend
(3 punten voor een stuk van 1/8e van de cake)




Meer DWZI vind je bij Merula


2 opmerkingen:

  1. He, dat is ook een leuk idee, om iedere week iets te doen van al die geweldig leuke bloginitiatieven die er zijn! En lekker afwisselend! Die WW appeltaart ziet er heerlijk uit, zo wordt lijnen leuk. Enne...nog een lijntip (ja, ik ben 'expert') is het boek 'het geheim van slanke mensen' van Mieke Kosters. Je kan meedoen met een gratis facebookworkshop van vier weken, en echt bij mij heeft het geholpen. En dan kan je ook nog iedere dag appeltaart eten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het moet idd wel leuk blijven al de meedoeners! Hoe goed dat je begint met DWZI! :)
    Enne appeltaart moet ook wel leuk blijven! Fijn dat je daar een goed recept voor hebt gevonden.
    Wat ga je met al die vleuegels doen? Mooie stofjes trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com