zaterdag 21 april 2018

Magnetic Island

5 tot en met 8 april

Na een regenachtige Airlie Beach 
En een bedbugs nightmare.
Geloof me,  die beestje wil je niet mee maken. 
Nam ik uit Townsville de ferry naar magnetic Island. 
Voor 4 dagen island life en fun! 
Jahoor,  sinds magnetic Island kan ik zeggen dat ik volledig over mijn dipje heen ben! 
De locatie waar ik verbleef,
Perfect 
Zodra ik uit m'n hostel kamer stapte zag ik 
Strand,  palmbomen, een zwembad,  gezellige lampjes,  een bar. 
En niet te vergeten, 
de plek had ook hangmatten  
Het eiland heeft heel veel mooie baaien en stranden.
Vind ik leuk.
Ik bezocht het koala park.
En mocht op de foto met een koala. 
Wat een schatje. 
Ik was er met gezellige mensen en ontmoette gezellige mensen.
Op dag 3 huurde ik met Iris een 4x4 wagen. 
En dat was leuk!
Met een 4x4 kom je op plekken waar de bus niet kan komen.
Zoals een prachtig baai waar we ook konden snorkelen. 
We trokken charmante stingersuits aan ter bescherming voor kwallen. 
En zagen vrij weinig onder water. 
Hihi 
Dan maar lekker op het stand chillen. 
We gingen naar verschillende stranden 
En vermaakte ons prima! 
Op mijn laatste dag op het eiland 
Gingen we naar een markt. 
Aten we Hollandse poffertjes. 
Lagen er op het strand. 
Zochte we verkoeling in het water. 
En gingen we weer terug naar het hostel 
Omdat ik m'n spullen moest pakken en de ferry moest nemen. 
Eenmaal in een hangmat had ik daar echter helemaal geen haast bij.
Ik moest naar Townsville omdat ik geen extra nacht op magnetic kon bij boeken.
Maar dat kan best ook wel met een ferry later. 
Heerlijk. 
Ik hou van het eiland leven! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com