dinsdag 13 maart 2018

Spot X surfkamp

Van 2 tot 6 maart was ik 5 dagen op surfkamp van mojo surf.
Locatie Spot X

Op 9 uur in de trein vanaf Sydney, 
Een kamp met plaats voor 150 surfers.
Op 1 minuut lopen van het strand.
Iedere dag twee keer twee uur surfles, 
Onbeperkt surfboard huur, 
Alle maaltijden inclusief, 
Strand en hangmatten, 
Verschillende extra activiteiten,
Iedere avond feest. 
Wat een geweldige plek! 
Time to catch some waves! 
Na 5 dagen surfkamp ben ik zeker nog geen pro. 
Hihi. 
Oefenen oefenen oefenen. 
Maar ik heb heel veel geleerd! 
En aardig wat lekkere golfjes gepakt. 
I love it. 
Wat een heerlijk kamp! 
We hadden een super gezellige groep. 
Naast surfen deden we activiteiten als raften,  kajakken, verschillende spellen en dronken we gezellig een drankje. 
En de volgende ochtend om 7 uur weer het water in voor een lesje!
Moe maar voldaan. 
Na 5 dagen nam ik afscheid van het surfkamp. 
Maar zeker niet van het surfen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com