donderdag 28 december 2017

Christmas in Wellington

Ho Ho Ho

Kerst aan de andere kant van de wereld.
It didn't feel like Christmas at all. 
De dagen zijn zomers, er is hier en daar wel wat kerstversiering. 
Maar daar waar de kerstliedjes in Nederland al lang je neus uit komen, moet je hier zelf een kerstliedje op zetten om iets van een kerstgevoel te krijgen. 


Ik boekte een iets duurder hostel voor kerst en kreeg daar geen spijt van! 
Dit hostel hield een groep kerstdiner.
Iedereen maakte een gerecht, een salade, quiche, dessert.  
Ik maakte een appel crumble. 
Het hostel zorgde onder andere voor bbq, kalkoen, lam. 
En rum. 
Want het was een piraten kerstfeest. 
Arrrr 
Er was meer dan genoeg eten, gezellige mensen, wijntjes en dansjes. 
Ik had een erg gezellig kerst! 

Ik bleef drie nachten in dit hostel. 
De eerste nacht ontmoeten ik mijn roommate Nadia,  een meid uit Zwitserland. 
We trokken alle dagen samen op en hadden een erg gezellig tijd. 
We verkende samen wellington,  gingen naar The papa museum, the botanic gardens,  het strand en dronken samen wijntjes 

Ondanks dat ik kerst in een zomerse jurk kon vieren, was er toch nog iets hollands aan de dag... 
We hadden regen. 
Bah bah. 
Het werd dus geen dagje op het strand 
Maar evengoed een ARRRRmazing Christmas!


1 opmerking:

  1. Nou Linsey ik ben bij. Al je avonturen gelezen. Ga je nog wennen aan een huis tuin en keuken leven. Ben bang van niet.
    Geweldig dat je dit allemaal onderneemt.
    Ik blijf je volgen. Morgen worden hier de oliebollen gebakken. Ik wens je alvast een leuke jaarwisseling. Ik zie uit naar je volgende blogs

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com