zondag 23 december 2012

Winter bucket list blog update

Hallo, daar ben ik weer met een kerstblog update.
Veel gedaan weinig geblogd.

Ik heb een aantal leuke dingen gedaan van de winter bucket list.


  • Go look at Christmas lights
op 11 december ging ik naar Delft voor lichtjesavond. 
Op deze avond wordt traditioneel voor het eerst de kerstboom op de markt aangedaan.
Het was erg druk in de stad maar mijn kerstsfeer was compleet!
En ik mocht ook nog eens op de foto met de kerstman. 

  •  Sing Christmas carols
Dat deden wij in overvloed op lichtjesavond in Delft.
Helaas was niet iedereen hier even blij mee

  •  Cookies for Santa

En een beetje voor mezelf ;)

  • Give a secret gift to someone
Helaas was het cadeau al gevonden voor ik het huis had verlaten.
Maar de ontvanger was er erg blij mee! 
 
  • secret gift
Ook Ingrid is de Winter bucket list aan het volgen en heeft stiekem een cadeau voor mij achtergelaten.
Ik vond het cadeau in de advent swap mand (daarover in de volgende blog meer)
Ik was helemaal verrast!


  • Iets minder secret gift
Ik maakte een aantal mensen blij met leuke (onverwachte) cadeautjes. 
Verrassingspakketje voor mijn tante

Dikke dame kerstbal voor mijn moeder omdat ze de dikke dames zo leuk vind

  • Ik maakte kerstkaarten

Fijne feestdagen allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com