zondag 23 december 2012

Advent swap

Mijn vorige update van de advent swap was 5 december...
In de tussen tijd heb ik heel veel leuke cadeautjes mogen open maken!

De mand werd steeds leger en leger. 


Bovenstaande foto is verouderd want ondertussen ben ik bij mijn laatste cadeautje aangekomen :(



Wat was het onwijs leuk om mee te doen aan de advent swap

En Deborah ik wil jou heel erg bedanken voor al het leuks dat je voor mij hebt uitgezocht.
HEEL ERG BEDANKT !

Dit kreeg ik onder andere.

Cupcake pakket.
Ze waren heerlijk!


Een droomvanger.
op de verpakking stond de stempel handmade
Heb je die zelf gemaakt Deborah?
Ik vind hem erg mooi en hoop dat ik voortaan wat rustiger zal slapen.



Een coffee to go girl mok
Leuke bakspulletjes
Een zeepketting
inie minie fimoklei cupcake bedeltjes. 
Een geweldig knutselboekje
En nog veel meer leuks!!!!


Zo leuk!

Bedankt!


 

2 opmerkingen:

  1. sneu dat ene pakje nog in de mand.... Jammer he ineens was het einde in zicht. Maar gelukkig ben je goed verwend!
    fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onwijs leuke dingen heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com