maandag 22 augustus 2011

wel of niet een blog?



Ik was (in juni) heel enthousiast een blog begonnen en begon mij daarna af te vragen of ik het eigenlijk wel leuk vond om een blog te hebben.
Ik heb de laatste weken heel veel blogs bekeken en besloten dat ik het wel leuk vind. Maar dan moet ik wel ook berichten gaan schrijven. De afgelopen tijd (sinds het maken van de blog) heb ik heel veel gedaan op creatief gebied.
Ik had vakantie en dus veel tijd voor hobby.
Ik heb vooral heeeel veeeel gehaakt.
Daarom nu een overzicht van werkjes die ik zoal heb gemaakt in de vakantie!
Eerste (en 2e) amigurumi
Beertje met onderbroek
Beertje en Panda van het haakkransje
Gelukspoppetjes
Hoes voor foto camera
Spelden kussen
Monster 1 (haakkransje)
Monster 2 (haakkransje)
Bijtjes en bloemetjes slinger
Pink Rabbit Monster
Muts voor als ik met een bad hair day door de stad naar het zwembad moet fietsen
Swap van de amigurumi hyves voor Leny
Daarnaast heb ik in de tussen tijd een andere hobby ontdekt: cupcakjes maken :D
Hiervoor heb ik al veel (best wel duur) materiaal aangeschaft. Er zullen dus vaker baksels voorbij komen op deze blog. 

Eerste cupcakejes
2 taarten voor stage
cupcakejes na het kopen van nieuw materiaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com