dinsdag 30 augustus 2011

Amigurumi hyves swap

Ik heb mee gedaan met de amigurumi hyves swap.
Vandaag kreeg ik een hele grote glimlach toen ik thuis kwam want er stond een heel groot vrolijk pakket voor mij klaar. 


Een glimlach van oor tot oor kreeg ik bij het uitpakken.
Ik leek wel jarig!
 Dit onwijs leuke pakket kreeg ik van Leny, met erin een prachtige amigurumi vlinder, een ami doosje met lekkers erin, cupcake dieren patroon en cupcake vormpjes, een vulschaar, een bol garen, een notenstrooier/vaasje, en twee geweldige verrassing doosjes gemaakt van luciferdoosjes met in ieder vakje een leuke verassing zoals kraaltjes, knoopjes, sleutelhangers, oogjes, bloemen, enz...


Ik ben er onwijs blij mee!


Ik ben nu heel hard aan het overwegen om mij op te geven voor de swap van het haakkransje.... School gaat voor... maar het swappen is zooo leuk!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com