dinsdag 24 oktober 2017

Aruba mei 2017

Oelala 
Ik ging dus met een vriendin naar 
ARUBA 
Waarom Aruba?
Zij was er al één keer eerder geweest 
En wilde heel graag nog eens terug. 
Nou dan gaan we toch,  zei ik 
En daar gingen we 

Wat een heerlijke vakantie! 
One happy island 

We hebben veel ondernomen.
Zo gingen we op jeep safarie
hierbij bezochte we de hoogtepunten van het eiland

Snorkelen op baby beach 💙

Een dagje Oranjestad

We huurde voor een dag een Buggy
wauw
Dat vond ik wel echt gaaf!
We gingen het binnenland en
het nationaal park in.
de "wegen" waren erg bumpy
erg kick om daar met zo een buggy overheen 
te crossen. 

Ons absolute hoogtepunt van de trip
Renaissance Island
ofwel
Flamingo Beach
💜
We moesten naar dit eiland!
Het kost $99 om er te komen
en ze hebben maar 6 flamingo's
maar wij vonden het zo de moeite waard!
het eiland is prachtig
en je bent echt midden tussen de flamingo's 

En natuurlijk was er genoeg tijd om te chillen 
op het strand
maar vooral ook veel bij het zwembad
Heerlijk!
bedje in de zon
drankjes service!
Genieten

Mei 2017
waar blijft de tijd
wat hebben we genoten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com