maandag 20 juni 2016

Freubel Feestje

Een feestje vol creativiteit,
Gezelligheid,
lekkers,
gefreubel.
Het idee had ik al heel lang in mijn hoofd.
afgelopen zaterdag was het zover.
Ik gaf een Freubel Feestje.


Ik bereide verschillende workshops voor.
Iets met papier,
iets me een haaknaald,
iets van stof,
5 in totaal.
Veel van de ideetjes haalde ik van



Ik zorgde voor het materiaal
maar ook voor iets lekkers.


A party without a cake is just a meeting.
Dus was er taart.

We waren met 8 dames.
Ik kreeg een paar afmeldingen, 
maar achteraf was dat prima.
met 8 man was het perfect!
We paste lekker met zijn allen aan de grote tafel.

Iedereen kon kiezen uit de 5 workshops die ik had voorbereid,
Nadat ik iedereen op gang had geholpen 
zag het er al snel uit als een gezellige boel.




Iedereen was heerlijk bezig.
Het was zo gezellig!

We hadden bijna niet eens tijd om te lunchen.
Toch schoven we onze freubel spullen opzij 
om van een heerlijke lunch te genieten




Na de lunch gingen we nog een tijdje door.
Dit werd er zoal gemaakt:

Papieren vlaggetjes met een gehaakt randje.


Papieren aardbeien
en aardbeien van stof.



Bloemen van tissuepapier.



en we maakte een slinger van rondjes
uit oude landkaarten.


Alles bij elkaar was het een super geslaagde dag!
waarvan er als het aan mij ligt,
zeker meer van zullen komen!









1 opmerking:

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com