maandag 28 maart 2016

Vrolijk Pasen!

Voor iedereen een heel vrolijk Pasen.


Hier is het huis helemaal in paassfeer.
Dat was in de vorige post al te zien.
Maar ik versierde nog even door.

Ik haakte een mini kuikentje in ei (patroon)


en een paashaasje (patroon


Er werden hier eieren geverfd.



Geïnspireerd door deze pin op Pinterest.
Wilde ik flessen met sapjes paashaas-oren geven.
Dat werd hem niet,
Dit werd hem wel:


Ik haalde gezellige bloemen in huis


Ik bakte een worteltjes taart


Ik dekte de tafel.



En toen kon de gezellige paasbrunch beginnen!



En gezellig was het!!!
en lekker!

Ik had een superfijne 1e Paasdag!


Nu geniet ik na met een huis dat helemaal gezellig is!
Genieten!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com