dinsdag 13 januari 2015

It's okay to throw a plant away

Tijdens de kerstperiode heb ik niet alle plantjes even goed verzorgd.
Oeps :(
Dus stonden deze plantjes er zo bij.


Met wat extra water en wat meer licht (i.p.v. in een donker hoekje) komt het vast goed.
Dat dacht ik, tot ik dit filmpje tegen kwam.



Hihi, wat heb ik moeten lachen om dit filmpje.
Dus hup, oude planten bij het groenafval en op naar het tuincentrum.
Ik kon er niks aan doen hoor.
Maar ik liep in het tuincentrum de hele tijd het liedje te zingen.
Ik heb weer een aantal verse plantjes gekocht.
(niet allemaal op de foto)
Op de markt kocht ik er tulpen bij.


Resultaat, weer een lekker fris en groen hoekje.




2 opmerkingen:

  1. Haha....wat een superliedje....hoewel ik ook niet zo'n kei ben in plantjes weggooien eigenlijk.....Vind het altijd super om te zien dat ze het weer gaan doen!
    Mooi hoekje weer zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zag u via andere blogsters...zo kom je elkaars blogje tegen...zal zeker hier blijven lezen...groetjes..

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com