donderdag 9 oktober 2014

Naaimiddag

Heerlijk!
Gezellig met een vriendin een middagje naaien.
Ieder een naaiproject, kopje thee erbij.


Het middagje werd alleen een middag en avond!
Want ik ging niet weg tot zij haar rokje af had!
hihi
Het was haar eerste (grote) naaiproject.
Als beginner kon ze dan ook wel wat tips gebruiken.
Ik wilde niet het risico lopen dat het rokje uit frustratie ergens in de hoek werd gegooid ;)
dus bleef ik tot het rokje af was.
Ik heb er niks aangenaaid, ik heb alleen maar tips gegeven ;)
Het is gelukt :D


Bij gebrek aan een kind werd het rokje op een pop gepast, hihi
 
 
Zelf ben ik ondertussen een heel eind opgeschoten met mijn gordijnen.
Ook heb ik een patroon getekend uit een Burda uit 1995.
Nee, geen kledingstuk. 
De mode van toen is niet meer de mode van nu ;)
Maar een patroon voor een tas die nu wel hip is.
Of nouja ik hoop dat het hip is want ze vragen er nu in de winkels een hoop geld voor. 
Ik heb er op het moment één die me 5 euro heeft gekost op de vrijmarkt.

 
Ik wil er heel graag zelf één gaan maken. 
Maar ik denk niet dat deze tas op korte termijn te bewonderen valt.

1 opmerking:

  1. Schattig dat rokje en knap van je vriendin maar het is dan ook fijn om jou als juf erbij te hebben en erg leuk dat rugzakje is van alle tijden toch?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com