zaterdag 19 oktober 2013

Photocabine Oktober

Hallo Herfst

In deze photocabine een herfstig achtergrondje.
Mijn haar is nog altijd aan het groeien
Ook al ziet het er door het nieuwe model dat ik van 
de kapper kreeg een stuk anders uit als vorige maand.


Niet alleen ik zelf zie er deze maand weer anders uit.
Ook de layout van de fotocollage.
Normaal maak ik mijn foto altijd via laphotocabine.com
Dit zodat ik dan altijd de zelfde lay-out heb
Maar nu heeft laphocabine de lay-out veranderd.
(en een leuk extraatje: filmpjes, hihi maar die kan ik niet op mijn blog plaatsen)
Dus gebruik ik vanaf nu maar een leuke fotocollage app

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com