zondag 3 maart 2013

Tussendoor

Ik had deze week een paar tussendoor projectjes
zoals:
  • deze sleutelhanger uil van vilt
Gezien bij: Mamarina

  • een speldenkussen als verjaardagscadeautje

  • en dit masker.
dat ik gemaakt heb bij dit jurkje
voor een gemaskerd verjaardagsfeest


Het masker heeft me een prijs opgeleverd.
Onder de gasten die zich het beste aan de dresscode hadden gehouden werden er 3 baardmutsen verloot.
Voor originaliteit en in mijn geval voor meeste tijd in gestoken.

is die niet charmant? ;)



2 opmerkingen:

  1. U uiltje is echt prachtig, hij bengelt hier nog steeds aan de sleutelbos van dochterlief.
    Mooi speldenkussen en masker ook, heel vrolijke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whoeha de baardmuts is te leuk!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com