vrijdag 24 augustus 2012

Swapper de swap

Ik ben nog niet helemaal terug in de blog modus. 
Maar ik vond het wel weer eens tijd om een berichtje te schrijven.
Ik heb deze vakantie alleen maar voor swaps gehaakt en handwerkt.

Ik had een prive swap met Saskia.
We hebben elkaar op de Feel Good market in Eindhoven ontmoet en hierbij onze pakketjes uitgewisseld.
Dit is een erg leuke en gezellige ervaring geweest.
Met leuke pakketjes!

Dit maakte ik voor Saskia


En dit kreeg ik zelf.
Het is een handpop, (omdat ik eerder schreef dat ik die gebruik)
Ik ben erg blij mee :D
Helemaal leuk.
Nogmaals bedankt

Op Ravelry deed ik mee met de flipvlop zomer swap

Ik maakte dit
(hihi, pakketje is nog niet geleverd dus foto ga ik nog toevoegen)

En kreeg ik dit.
Een heerlijk kleurrijk Linsie pakketje!

En nu is het (bijna) weer tijd om eens voor mijzelf te haken :D
* en om meer te bloggen *


2 opmerkingen:

  1. Wat leuk allemaal zeg geweldig

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had de swap al tegengekomen bij Saskia, héél geslaagd in elk geval, jullie kunnen er wat van!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com