woensdag 18 april 2012

Dagje vrij

Ik had een dagje vrij en dus even tijd om lekker te hobbyen.

Ik maakte een telefoon hoesje (tot mijn verbazing deed ik maar een uur *wow wat snel*over het haken)

Ik deed de Give Away op de post. 

Ik kocht in de stad een trolley en mini producten die mee mogen in handbagage in een vliegtuig, en pimpte deze met maskingtape. 



En ik maakte mijn haaknaaldenhoes af. Het gehaakte deel had ik al een tijdje liggen. Ik vond er het perfecte stofje bij. Vandaag zette ik hem in elkaar. 




Het idee/patroon komt van Lindevrouwsweb

Bij het naaien was ik vergeten dat er nog een marker zat.. 
De naald van de naaimachine ging er dwars doorheen. (goede naaimachine).



2 opmerkingen:

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com