woensdag 1 februari 2012

Bizzar

Ik heb vandaag mijn ogen uitgekeken.
In Eindhoven is een plek waar ik af een toe langs kom. Iedere keer dat ik langs kwam dacht ik: "Ik moet daar toch egt eens binnen gaan kijken". 
De winkel waar ik zo vaak langs kwam
Vandaag reed ik weer langs maar dit keer ben ik omgedraaid en er gaan kijken. Het bleek een (enorm grote) winkel te zijn waar ze meubels en decoratie verkopen maar ook verhuren.
Ik heb werkelijk waar mijn ogen uit gekeken! Wat een rare, leuke, bizarre en geweldige spullen hadden ze daar. Een greep van spullen die ik gezien heb: Paspoppen, barok meubels, (gevulde) boekenkasten, een vogelkooi, foto lijstjes, beelden, bont-vellen, een western bar, haaien, een astronaut, Chinese vazen, oude naaimachines, een piano, snowboards, vissenkommen en zelfs tuinhuisjes en een jacuzzi


Ik heb vandaag mijzelf blij gemaakt door gezellige tulpen in huis te halen.

En ik heb (voor het eerst) macarons gemaakt. Volgens mij zijn ze goed gelukt en ik vind ze ook wel lekker.
Oja, en ik heb de lay-out van mijn blog aangepast. Ik ben er achter gekomen hoe ik een afbeelding als blog titel kan invoegen. De afbeelding is (nu nog) een test afbeelding.

1 opmerking:

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com