zondag 6 november 2011

KreaDoe

Hoe KreaDoe was? Geweldig!
Ik was er nog nooit eerder geweest en het was veel leuker en GROTER dan ik had verwacht!
Ik had zelf stiekem verwacht iets meer haak (materiaal) kraampjes tegen te komen, maar ik heb mij zeker niet hoeven vervelen.Wat bestaan er een hoop creatieve hobby's en wat is daar veel materiaal voor!

Mijn aankopen van de beurs:
- Een steker van een roosje (voor bakken)
- (ook voor bakken) een silicone mal met strikjes  (L)
- 2 kettingtjes + 1 hanger
- Een muziek doosje met Its a smal world


En ik heb een grote verzameling aan inspiratie opgedaan en visite kaartjes en foldertjes verzameld. 




1 opmerking:

  1. De crea-doe daar wil ik volgend jaar ook graag heen en bedankt dat je mee doet aan mijn give-away. Ik ben je nieuwe volger en je ziet het bij mij het kan ineens heel snel gaan gooi er een leuke give-away tegen aan,hi,hi.Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com