vrijdag 20 oktober 2017

Niet de eerste reis dit jaar...

Linsiedepinsie is een reisblog geworden.
Linsiedepinsie op reis.

Er staat een grote reis op het programma!
Maar dat was niet de eerste reis dit jaar...
Nee, de omstandigheden brachten wat leuke reisje mee.

Zo ging ik dit jaar 2 keer op wintersport met mijn vader
2 keer? Ja erg hé.. heel vervelend...

Januari 2017 in Morzine (FR)

April 2017 in St Jean d'Arves
Door de sneeuwkwaliteit stapte ik over op ski

Eind februari gooide ik mijn complete leven op zijn kop.
Voor wie het niet mee had gekregen.
Ik verbrak na 9,5 jaar mijn relatie.
Na 7,5 jaar samen wonen in Eindhoven
Zei ik daarnaast mijn huis en baan op
en trok weer in bij moeders in Naaldwijk.

Dat betekende tijd om alles anders te doen.
Te beginnen met reizen!
Er werden grote reisplannen gemaakt
maar ik begon met een vakantie naar ARUBA

Mei 2017 ARUBA
WOW
Oké meer Aruba foto's komen in een volgend blog 
want Aruba was te geweldig om in één foto samen te vatten. 


Wintersport en Aruba deed ik samen,
om alvast te wennen aan alleen reizen
ging ik een paar nachtjes kamperen in Brabant

Juni 2017 kamperen in Brabant


Niet veel later zat er nog een gezellig uitje met de familie in.
Ouders, broer, schoonzus en hun twee kindjes. 
Gezellig!

Juli 2017 Winterberg


Ja enigszins verwend was het wel hè...
En dan moet mijn grote avontuur nog beginnen.
Wat en waar precies zal ik in een volgend blog schrijven.



2 opmerkingen:

  1. Ondanks alles, echt genieten mooie reisjes heb je maakt, sterkte met de voorbereiding.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heel benieuwd naar al je avonturen lieve Linsey!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com