dinsdag 1 maart 2016

Waar ik mee bezig ben

Weinig berichtjes op mijn blog.
Weinig gefreubel op mijn blog.
Hoe dat komt:
Ik freubelde de laatste tijd weinig.

Ik was simpel weg met andere dingen bezig.
Zo had ik een periode waarin ik weer heel graag aan het lezen was.
Na dat ik een boekenserie uit had
had ik deze winter zin in films
avond aan avond
met een kleedje op de bank
lekker films kijken.
Na de film periode werd het weer af en toe lekker weer.
en kwam mijn wandel periode
Lekker weer, lekker wandelen
geen lekker weer, dan lekker binnen op de bank.

De wandelperiode met veel natuur en bloemetjes 
die is er nog steeds.

Maar ik ben van de week ook weer begonnen met freubelen
Heerlijk lekker freubelen
Ik heb het gemist.
en heb er nu weer echt zin in.

Dus binnenkort vast weer meer freubel berichtjes op mijn blog.

Te beginnen met deze leuke notitieboekjes
binnenkort te koop in m'n webshop:






3 opmerkingen:

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com