zaterdag 24 mei 2014

Genieten met een tuin

Sinds de verhuizing hebben we een tuin.
Ik vind het heerlijk!
Voorheen hadden we een klein balkon waar de auto's van de snelweg langs scheurde en waar het zodra de zon scheen, veel te heet was wegens het gebrek aan wind. 

Maar nu:
Genieten!
Ondanks dat de tuin nog lang niet af is.
Zie links een grote zandbak wat ooit een terras moet worden
zie midden achter een grote berg zand (met kruiwagen) die nog naar de stort moet
en rechts een stuk grond die nog vol gepoot met plantjes moet worden.

Ik ben een vierkante meter moestuin begonnen.



Van de week at ik mijn eerste salade met sla en tomaatjes uit eigen tuin :)


Ook het buiten knutselen bevalt me zeer goed!


Ook geniet ik van lekker even in de zon zitten, openslaande deuren, de was buiten laten drogen, afkoelen als het binnen warm is, een kampvuurtje maken. 

Ik ben zo blij met de tuin!


 

1 opmerking:

  1. Heerlijk he! Ook al moet er nog wat werk verzet, je kunt al wel mooi buiten genieten, zeker als het weer een beetje meezit. Ik ben ook zo blij met ons tuintje. We hebben al heel wat keertjes buiten gegeten in het zonnetje!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com