maandag 13 januari 2014

Waar het hoofd van vol is

Ik ben de laatste dagen heel veel bezig met het ontwikkelen van mijn webshop.
Het goede voornemen voor dit jaar.
Hij gaat er komen.
Maar er zullen nog wel een aantal uurtjes voorbij gaan tot die er is.
Ik ben de laatste tijd met al mijn vrije tijd bezig met inspiratie opdoen, ontwerpen, schetsen, tekenen, fotoshoppen, teksten schrijven, foto's maken, enz.
Niet alleen aan de webshop en de lay-out.
Maar ook aan nieuwe producten.

sorry voor de wazige foto

Soms is mijn hoofd er zo vol van dat ik even moet uitwaaien.
En daarmee werk ik ook meteen weer aan mn andere doel:
Lekkere lange wandelingen maken.

Mooie foto voor de wolkenclub

Tussen al het ontwerpen, inspiratie opdoen en uitwerken door,
haak ik zo nu en dan een toertje aan mijn deken.
(nee niet die van die groep waar zoveel mensen aan mee doen)



En bak ik eens iets lekkers.


foto's van Instagram

Heb een creatieve, inspirerende week!
Liefs Linsiedepinsie

1 opmerking:

  1. Wat een leuke nieuwjaarsvoornemens! Ben benieuwd hoe dat gaat met je webshop, spannend! :)

    Hele fijne week! Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com