zaterdag 16 november 2013

Herfst lapjes krans

Vorig weekend was ik op familie weekend.
Ieder jaar gaan we met de hele familie naar het Vennebos
Ruim 100 man, 17 huisjes
(voor mij heel normaal maar ik kan jullie "woooow" reactie ook goed begrijpen)
We hebben ieder jaar een crea-middag
Dit jaar maakte we lapjes kransen
(naar het idee van Silly old suitcase)

Ik heb helaas geen foto's gemaakt deze middag
Er zijn een paar prachtige exemplaren gemaakt!
Ik maakte een krans in herfstkleuren


Wat blijft dit toch een heerlijk werkje!



3 opmerkingen:

  1. Nou, dat is een heel flinke familie! Wel erg gezellig, denk ik zo :-)
    Mooie krans heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n weekend. Mooie krans in echte herfstkleuren. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jeemig wat een enorme familie!!! Leuk dat jullie samen weg gaan en lekker gaan knutselen. een leuk resultaat hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com