zondag 31 maart 2013

Vrolijk Pasen en een Swap


Hmmm, Ik bakte deze heerlijke mini chocolade paas cupcakejes

Ik liet mij de afgelopen tijd niet vaak zien in blogland.
Maar ik was er wel hoor.

Ik heb de afgelopen tijd het één en ander van mijn creativie to do lijst gemaakt maar hierover in een andere post meer.
 En ik doe/deed mee aan twee Swaps van Ravelry.

Zoals deze paaskaarten swap.
Ieder kreeg twee maatjes waar je een kaartje met iets leuks naartoe stuurde.
Ik maakte paaskaarten van vilt.
En haakte voor de één een haasje en voor de ander een lente speldenkussentje.


Van Saapke kreeg ik dit pakketje:

En van Lepida kreeg ik dit pakketje:


Het was een heerlijke swap in klein formaat. Het lijkt een beetje op het snailmailen wat ik op veel blogs voorbij zie komen. 

De andere swap waar ik aan mee doe heeft als thema "Royale swap".
Waarbij zowel Koninginnedag centraal staat als het royale verwennen van mijn swap maatje. 

1 opmerking:

  1. o mjam die zien er lekker uit!!! En ook je paasknutsels zijn weer lekker vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com