vrijdag 21 september 2012

Vest

Mijn schoonzusje (die heel mooi kan breien) gaat een vest voor mij maken.
Ik moest alleen zelf bedenken wat voor een vest ik dan wil, in welke kleuren en of daar ook nog een patroontje in moest komen...
Iets met bloemetjes of hartjes dacht ik toen..
En toen kwam er een reclame folder binnen...


Dat is precies wat ik wil :)
Dus op naar de H.e.m.a. voor een kopje thee...


Zonder koekje of tompouce, want daar had ik geen tijd voor, ik moest tellen en tekenen...


Vervolgens ben ik achter de computer gekropen om het patroon verder uit te werken. 
Tadaa


Nu op zoek naar mooie bolletjes garen.
Ik denk dat ik op zoek ga naar blauw en wit.


Wordt vervolgd ;)

2 opmerkingen:

  1. leuk zo je eigen patroon maken en in de computer omzetten! En natuurlijk erg handig een breiende schoonzus, die van mij kan dat niet....
    En trouwens je witte haren zijn ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com