zondag 5 augustus 2012

Wigwam is geweldig!

Terug van twee geweldige weken Wigwam.
Ik heb al eerder benoemd dat ik als vrijwilliger naar de Wigwam zou gaan, maar schreef er verder niet veel meer over.

Decor op het podium dat ik samen met Ingrid maakte
Ik ben dit jaar voor de 6e keer als vrijwilliger naar de wigwam gegaan waar ik twee weken lang de zorg voor een zorgintensief-kind op mij heb genomen.
Het gehele gezin is op vakantie en voor alle kinderen is er in gemixte groepjes een dagprogramma van 10 tot 5. Vol leuke activiteiten.
Voor de kinderen met een beperking is er één op één begeleiding en voor de broertjes en zusjes ongeveer een begeleider op 2 a 3 kinderen. 

En de ouders... Die hebben overdag tijd voor zichzelf... 

Vriendlief met de zwemtas op het kabouterpad
Ik mocht dit jaar voor de 3e keer dezelfde meid begeleiden. 
Een geweldig, zorgintensieve maar (bijna) altijd vrolijke meid. 

Als bedankje/afscheidscadeautje maakte ik voor haar een handpop.



Kinderen, ouders, vrijwilligers: Vrienden bedankt voor deze geweldige wigwam!

3 opmerkingen:

  1. o wauw joh!!!! Dit vind ik echt super goed en lief van jou dat je dat doet. Het is denk ik ontzettend dankbaar. Maar toch ook wel pittig hoor.
    De handpop is erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het was helemaal geweldig, super vet, gaaf en top dit jaar! decor was geslaagd, kinderen geweldig lief en leuk en ons groepje helemaal top... Nog ongeveer 365 dagen dan mogen we weer... ZUCHT!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk blog heb je!
    en leuk die handpop, heb je die gehaakt naar een bestaand patroon?
    groetjes serajah

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com