vrijdag 6 januari 2012

Na 1 week 2012


Hallo,
Er is al een week 2012 voorbij.
Ik ben daarom misschien wat laat met de beste wensen en goede voornemens.
Maar hier komen ze toch!
De beste wensen, veel liefs, geluk en creativiteit voor in 2012!
En daar komen dan mijn goede voornemens:
- Goed voor mij zelf zorgen!
- Mijn diploma binnen slepen.
- Balans vinden tussen tijd voor studie en hobby.  
- En naast dit alles mijn vriendje, vrienden en familie niet vergeten. 
Wat kijk ik uit naar de zomer!

Even een creativiteit up-date:
- Ik ben verder gegaan met mijn tas gehaakt van plastic tassen. Hij is bijna af, zodra die af is komt de foto.
- Ik ben ook verder gegaan met mijn bloempot haak project waar ik afgelopen zomer al aan begonnen was maar die veel te lang is blijven liggen (en nog even niet af komt door andere prioriteiten)
- en ik ben afgelopen dagen creatief geweest met Mess (kerstcadeautje) en Wreck this journal van Keri Smith. Wat een geweldige boeken! Love it


Een pagina om blauwe dingen op te plakken
Een strijkijzer over stukjes waskrijt
Poppetjes/diertjes gemaakt van vlekken

1 opmerking:

  1. Ik lees de laatste tijd veel over die boeken van Keri Smith. Is zeker leuk om te doen?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com