zondag 18 december 2011

Kerst deel 2

Gister avond ging ik naar een Stich en bitch feestje. Er werd druk gebreid en gehaakt. Ik heb zelf niet zo hard gewerkt omdat er plotseling een heftig verkoudheid op kwam zetten en ik dus meer met zakdoekjes in de weer was als met wol en garen. Maar het was wel enorm gezellig! Voor herhaling vatbaar. 
Ik heb een nieuw recept uitgeprobeerd: Kerstboombonsjes. Het resultaat: erg leuk en erg lekker. Ook voor herhaling vatbaar: Die ga ik met kerst nog eens maken.

Vandaag was de kerstmarkt waar o.a. mijn telefoonhoesjes werden verkocht. Ik heb zelf niet achter een kraam gestaan maar ben als bezoeker langs geweest. En wat denk je... alle hoesjes verkocht :D jeeej. 
Tot slot nog een paar fototjes van het kerst huis. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com